טרקטורונים, תכנית להכשרת קריינים ותעסוקה לילדים • האזינו

אתר קול חי No Comments on טרקטורונים, תכנית להכשרת קריינים ותעסוקה לילדים • האזינו

"קוביס על הבוקר": והפעם עם חומיק מטרקטורוני גוש עציון, אלעד שאווער על התכנית להכשרת קריינים חרדים ואלו קטוביץ על רעיונות מיוחדים לתעסוקה לילדים

צילום: באדיבות המצלם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרקטורונים בגוש עציון, תכנית להכשרת קריינים חרדים ורעיונות לתעסוקה לילדים: "קוביס על הבוקר" – תכנית בין הזמנים של קובי סלע.

את התכנית פתח קובי בשיחה עם חומיק ברדיצ'בסקי מטרקטורוני גוש עציון: "אנחנו במזרח גוש עציון, מתחת להרודיון. אני מציע רכיבה אתגרית על טרקטורונים חשמליים שנמצאים בשטח במסלול של קילומטר לגילי 4 ומעלה". האזינו

לאחר מכן שוחח קובי עם אלעד שאווער, על התכנית להכשרת קריינים חרדים בירושלים. "לפני חודשיים עשינו את ההתאמות הנדרשות על מנת להביא את התוכנית למגזר החרדי. התכנית עומדת בכל הצרכים של המגזר וזו הייתה הצלחה ענקית".

אלונה קטוביץ, רעיונאית, מעצבת גרפית ובעל סטודיו 'גרפיקטור' שוחחה עם קובי סלע על רעיונות לתעסוקה לילדים. "המטרה היא לחבר את הדור הצעיר למבוגר במשפחה. משחק זה מפתח. כשאנחנו יושבים יחד עם הילדים ובאמת קשובים אליהם עצם זה כבר עושה המון.

"אפשר למשל לקחת בצורה יצירתית משחקים מוכרים ולערבב ביניהם. אם מדובר בילדים קטנים אפשר לבנות בית ממגנטים, לשים בפנים אנשי פליימוביל, לבנות יישוב, ועם הקפלה ליצור בריכה".



0 תגובות